Fossefallet diskusjon

Velkommen til Fossefallet Supporterklubb sitt diskusjonsforum!
Dato/klokkeslett: 27.07.2017 00:44

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 14 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Den levende meningsutvekslinga...
InnleggSkrevet: 23.03.2015 13:12 
Avlogget
Brukerens avatar

Vi kan vel stadfeste at Fossefallets forum er dødt. Ser at en del deltar på vgd http://vgd.no/sport/fotball-norsk/tema/1803738/tittel/sarpsborg-08-tl-2015 som anonyme debattanter, men aner lite om dere deltar på Face: https://www.facebook.com/groups/504820029568631/. Håper vi kan fortsette gode meningsutvekslinger på disse plattformene.

Topp

Innleggets emne: Re: Den levende meningsutvekslinga...
InnleggSkrevet: 23.03.2015 13:52 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg hadde virkelig håpet vi kunne klart og holde liv her også men jeg tror det blir vanskelig..
Er selv på både VGD og FB men dette er jo liksom vårt da....

Topp

InnleggSkrevet: 23.03.2015 14:30 
Avlogget

Og nå er det masse man kunne diskutert, blant annet en vellykka overgang til 4 4 2.

Topp

InnleggSkrevet: 23.03.2015 14:59 
Avlogget
Brukerens avatar

Den overgangen kan vel ikke sees på som misslykka eller motsatt før om et par mnd

Topp

InnleggSkrevet: 23.03.2015 15:06 
Avlogget
Brukerens avatar

Men den kan helt klart kommenteres.
Skal man tro Bakke, og det må jeg legge til er det som virker logisk på meg også, så er det i grunn ikke så sinnsykt stor forskjell på formasjonene men heller det at vi skal kunne variere mer og være mer direkte på overganger og i angrep

Topp

InnleggSkrevet: 23.03.2015 23:35 
Avlogget
Brukerens avatar

Synes Bakke svarer godt for seg, så får vi se hvordan dette går.

Tror dessverre forumet er dødt. Vi har sett det over tid, nå. Svært lite mobilvennlig, og mye vanskeligere å holde seg oppdatert om det er mye innlegg.

Topp

InnleggSkrevet: 24.03.2015 12:37 
Avlogget

Litt trist ettersom man har holdt det gående så lenge her inne, men det virker nokså dødt. Håper dyktige debattanter finner veien til vgd, for det er vel der man fortsatt kan debattere S08. Mye engasjement på facebookgruppa, men de fotballfaglige debattene uteblir for det meste.

Topp

InnleggSkrevet: 25.03.2015 22:21 
Avlogget

Siden må bli mer mobilvennlig. Blir litt slitsomt.
Vgd er greit nok, men nå må sesongen begynne. Tror dessverre 4-4-2 ikke blir den store suksessen, synes ikke treningskampene akkurat har vært bra.

Topp

InnleggSkrevet: 11.04.2015 20:00 
Avlogget
Brukerens avatar

Er helt enig med dere.. Få diskusjonsforumer har vært merfaglige en denne .. Er det noe å prøve å promotere for å få opp interessen igjen?

Topp

InnleggSkrevet: 29.04.2015 13:54 
Avlogget
Brukerens avatar

Vet ikke...da tror jeg vi må være enige om at vi er fornøyd med at 10-20 stk engasjerer seg. Litt som til laget vårt for tida, ikke skru forventningene så vanvittig høye. Prøver å engasjere meg i FB-gruppa, men det er klart det blir mye "enkle" utrop der.

Topp

InnleggSkrevet: 30.04.2015 10:27 
Avlogget

Vi må ha et forum som dette hvis vi skal ha et sted hvor vi kan diskutere spillere, formasjoner osv. Facebookgruppa har sin funksjon den, men 90% av innleggene er av typen "Heia 08" og :D :D :D . Da drukner alle forsøk på å ha en meningsutveksling med et innhold i slike innlegg. At det bare er 10 - 20 - 30 som skriver her, må vi være innstilt på, men slik er det på andre supporterforum også. Det er likevel mange som leser innleggene. Jeg synes det er flaut at vi ikke klarer å ha det som de fleste andre lag på vårt nivå klarer: et levende diskusjonsforum på supporterklubbens sider.

Topp

InnleggSkrevet: 01.05.2015 19:59 
Avlogget
Brukerens avatar

Når man har det engasjementet som er inne på facebook så burde det være ''liv laga'' her inne også.. Trenger ikke like mange.. bare sakligere.. :) Her slipper vi kanskje de som sitter å klager fra sofakroken hjemme i stua..

Topp

InnleggSkrevet: 05.05.2015 20:56 
Avlogget

En av grunnene til at det er færre og færre som benytter seg av både dette, men også andre diskusjonsforum er nok at det virker litt gammeldags i forhold til andre sosiale medier, og på bla Facebook er folk allerede online hele tiden og ting skjer mye raskere via alle duppedingser som er på nett. Dette grensesnittet minner litt om BBS, som forsvant litt når Internett virkelig tok av. Dette var en liten digresjon; jeg forstår ikke helt hvorfor Facebook gruppa "Supportere om Sarpsborg 08" ikke anses som mulig å bruke til "ordentlige diskusjoner"?

Topp

InnleggSkrevet: 06.05.2015 20:34 
Avlogget
Brukerens avatar

PerSyversen skrev:
En av grunnene til at det er færre og færre som benytter seg av både dette, men også andre diskusjonsforum er nok at det virker litt gammeldags i forhold til andre sosiale medier, og på bla Facebook er folk allerede online hele tiden og ting skjer mye raskere via alle duppedingser som er på nett. Dette grensesnittet minner litt om BBS, som forsvant litt når Internett virkelig tok av. Dette var en liten digresjon; jeg forstår ikke helt hvorfor Facebook gruppa "Supportere om Sarpsborg 08" ikke anses som mulig å bruke til "ordentlige diskusjoner"?

etter min emning så er det fordi det er for mye usaklige kommentarer og for lite saklighet.. eller kanskje aller mest klaginga som folk hele tiden klarer å lire i fra seg. Folk sitter hjemme i sofaen og klager uten å i det hele tatt møte opp på stadion. for meg blir det helt på trynet. Her inne er det etter min mening en mer genuin diskusjon..

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 14 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: